دیر شد

 

 بدویید که داره خیلی دیر میشه!!

 

 ارکستر سمفونیک تهران به رهبری "نادر مشایخی" در روزهای 11و12 خرداد به اجرای برنامه می پردازد.

 ارکستر سمفونیک تهران  روزهای پنج شنبه و جمعه 11و12خرداد ماه قطعاتی از برامس، دورژاک ، موتسارت و چایکوفسکی را اجرا می کند.

 

 لازم به ذکر است این کنسرت در ساعت 30/19 روزهای یاد شده در تالار وحدت اجرا می شود. ناگفته نماند ساعت 19 باید اونجا باشید و 7000 تومان هم پول بلیط هست.

 

 نادر مشایخی رهبر ثابت ارکستر سمفونیک تهران گفت: اجرای برنامه ارکستر سموفنیک در روزهای پنج‌شنبه وجمعه در تالار وحدت، نوعی سلام و شروع کار این ارکستر  خواهد بود.

 وی گفت: برنامه مهم ارکستر سمفونیک تهران، درشهریور ماه و به مناسبت جشن روز سینما برگزار خواهد شد و دراین برنامه من قصد دارم، فیلمهای قدیمی ایران را با  موسیقی ادغام کنم و برای برگزاری در این روز ایده‌های بسیاری دارم.

 وی ادامه داد: ما قصد داریم برای تبلیغات ارکستر سمفونیک تهران به حالت نیمه خصوصی عمل کنیم. در گذشته وضعیت به گونه‌ای بود که یک رهبر ثابت باید همه کار می‌کرد.

 مشایخی ادامه داد: این ارکستر سمفونیک تهران، همین ارکستری هست که برخی به آن اخم می‌کنند و می‌گویند خوب نیست. متاسفانه برخی از ما، خومان را زیاد تحویل  نمی‌گیریم. مثل بازی تیم ایران با کرواسی که چقدر بازی خوبی کردند.

وی اضافه کرد: اجرای ارکستر سمفونیک تهران، در روز جمعه، به خاطر روز پرستار، به پرستاران کشور تقدیم می‌شود و ما قصد داریم در روزهای فردوسی و خیام نیز برنامه اجرا کنیم.

 

   من خودم به شخصه خیلی خوشحالم شما رو دیگه نمی دونم تمام سعیم رو می کنم که برم و این سمفونی رو از نزدیک ببینم 

   به نظر من خیلی خوبه که ایران هم ارکستر سمفونی داشته باشه این خودش قدمی به سوی درک هنره...

 

 منبع: ایران موزیک و خودم که با تالار تماس گرفتم